Die challenge toch...

Jullie hebben nog iets te goed in het kader van de #30DaysChallengeBlog van Haremaristeit.nl. Ik vind het een behoorlijk opgaaf en ik zit nog niet eens op de helft.

Vandaag de vraag of ik piercings en tattoos heb. Ik heb geen tattoos. Vind ik niet mooi. Ja, als je jong bent, of bij de Maori's, die vind ik echt prachtig. Maar niet voor mij. Dus die heb ik niet.

Het gaat dus om die tattoo hè....

Piercings. Nou ja, als je de twee gaatjes in mijn oren een piercing kunt noemen dan heb ik inderdaad piercings. Ik heb wel een navelpiercing gehad, maar die wilde maar niet genezen dus die heb ik er op een gegeven moment maar uitgehaald. 

Dus ben ik verder helemaal clean.

Next. Number 12.


Of ik gastvrij ben.

Nou, dat ligt aan mijn bui, wat ik aan het doen ben en aan wie er komt. Liefst niet op afspraak, daar heb ik hekel aan en als men onverwachts komt kan het zijn dat ik niets in huis heb. Dat moet je dan maar voor lief nemen. Maar ik heb altijd koffie, thee, wijn of sterke drank, water (geen frisdrank en geen 'fruit'drankjes), wel Crodino. Iets erbij? Nou, meestal niet of het moet een zak Pretzels zijn die er nu nog ligt (is van Jan).  Dus even de vraag of ik inderdaad gastvrij ben. Zeg het maar...









Nummer 13: mijn favoriete film.

Da's een lastige. Dat verandert ieder jaar. Ik hou erg van de films van Quentin Tarantino en mijn laatste film was Star Trek Beyond - want ik ben een trekkie.... - en ik vond de film The Revenant erg goed, hoewel ik deze in het vliegtuig heb gezien en nog een keer op 'groot' (lees: TV) scherm wil zien.

Dus geen specifieke film.

Nummer 14: waar ik bang voor ben...

Voor niemand en niets. Respect ok, maar bang. Nee. Niet echt. Niet voor spinnen, niet voor slangen, niet voor muizen, grote honden, beren, wolven, andere mensen, collega's, parachutespringen, abseilen... 

Toch ook lastig. Want BANG... tja. Natuurlijk zit ik ook wel eens in de piepzak over iets, maar ik zou dat meer bezorgd of spannend of unheimisch willen noemen. Bijvoorbeeld in je tentje liggen in bear country. Zorgt er toch wel voor dat je adrenalinegehalte iets hoger is dan normaal. Oordoppen erin, ogen dicht, pepperspray en zaklamp binnen handbereik en slapen maar. 

Volgende keer meer...

4 opmerkingen:

  1. Brrr tattoos. Zelfs als ze heel mooi zijn, vind ik ze nog niet mooi als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb twee gaatjes in mijn oren voor oorbellen verder niks.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms moet je er doorheen kijken... ;-) (if you know what I mean...)

      Verwijderen
  2. Ik denk dat ik ook maar 'ns mee ga doen aan die challenge. Handig voor inspiratieloze tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is wel een opgaaf hoor, dus weet waar je aan begint ;-)
      Gelukkig zijn er geen 'regels'.....

      Verwijderen

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...