Bijna kerst...

EEN LEUK FILMPJE OM DE DAG MEE TE BEGINNEN
En alvast in de kerst stemming te komen.



Nog even die beste goedgeiligman is weer naar Spanje met al zijn bruine, zwarte, gele, pimpelpaarse en roze pieten. En kunnen wij de kerstspullen weer van zolder, achter de schotten, uit de schuur, garage of kast op kantoor (!) te voorschijn halen en weer helemaal los gaan op het versieren onzer woning.

Ik twijfel nog of ik een boom ga kopen. Mijn huis is niet zo groot en ik krijg tien eters op tweede kerstdag en dan wordt het wat krap met ook nog eens een boom in tha house. Wat ik ook kan doen is 'm eerst binnen zetten en dan buiten. Of gewoon een buitenboom. Is ook leuk.

Mijn kunstboom in 2010

Eerst morgen het sinterklaasspel spelen met broer , schoonzus, neef en nicht, samen met aanhang en mams. Ben benieuwd waar ik mee thuis kom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...