Yoga

Zo zeg. Goedemorgen! Wat voel ik me duf vandaag. En dat na een energieke yoga sessie deze morgen.

Hoor je het goed? Ja, je hoort het goed: ik heb vanmorgen een yoga sessie gedaan van 4 minuten om energiek aan je dag te kunnen beginnen.

Yeah. Right.

Ik moet echt nog een bak koffie hoor. 



Maar het begin is gemaakt. Ik ga ook een nieuwe yoga mat bestellen, want die ik nu heb daar glij ik op uit en dat is niet fijn, zeker niet bij de downward dog.



Ik heb daarnaast toch maar besloten in ieder geval nog één kaart te doen (10 lessen) bij de yogajuf. Op een gegeven moment zal yoga buitenshuis toch niet meer mogelijk zijn, zeker niet als ik straks minder ga werken (als. Niet wanneer). 

Want echt jongens, dames, heren: yoga is zó lekker! En voor jong en oud, lenig, niet lenig, man en vrouw. Een goede aanvulling op het hardlopen, maar gewoon lekker om te doen. Ik zou je wel aanraden om eerst yoga klassikaal te doen, zodat je weet hoe de verschillende houdingen horen aan te voelen en dan kan je daarna het altijd zelf thuis doen.

Ik heb nu een goede YouTube kanaal gevonden, dat heet Happy With Yoga. Ik ga me daar maar eens op concentreren....

2 opmerkingen:

  1. Ik heb diverse keren yoga geprobeerd zelf via reumavereniging maar het is me noooit gelukt om er maar iets aan te hebben. Ook al werd er gezegd we houden echt rekening met je, ik raakte altijd achter, tegen de tijd dat ik was opgestaan of gaan zitten was iedereen al halverwege de oefening. Als slechts een kwart lukt is de lol er snel af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dan begrijp ik dat je yoga niets vind. Dat is een nadeel van yoga in lesverband en dan gaat de lol er al heel snel af. Je zou het eens thuis kunnen proberen en doe dan yin-yoga: dat is lekkere rustige yoga met niet al te moeilijke poses. En thuis heb je alle rust en alle tijd.

      Verwijderen

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...