Zondagse klusjes


Lekker in het zonnetje. Op een terras met de laptop. 



Wie wil dat nu niet?

En ik probeer me niet te ergeren aan de overburen die al de he-le dag met een hogedrukreiniger in de weer zijn. Wij hebben ook even herrie gemaakt met onze snoeischaar, maar dat was maar een uurtje....

Afijn.

Vandaag dus de haag nog even verder gesnoeid. Ziet er weer strak en netjes uit. Weer twee kliko's vol blad, maar het kan er weer even tegen aan. Mijn klein paradijsje is weer op orde en behoeft even geen omkijken.


Pijpajuin/bosui groeit als een tierelier.


Nog even en de rozenstruik gaat volop bloeien.


De vijgenboom gezusterlijk naast de 'Ierland'.


Pompoenen in de maak.

O ja, en als je me zoekt: ik ben even foetsie. We gaan o.a. dit waarschijnlijk (weer) doen (zie video hieronder). Let niet op de blote benen: dit ben ik niet en persoonlijk vind ik dat je behoorlijk voor gek 'duikt' als je in bikini duikt. Niet alleen is dat best koud, maar bovendien niet aan te bevelen als je in grotten gaat duiken of überhaupt.


En onze eigen foto die daar bij hoort:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...