Een tropisch weekend

Tjonge, wat een weekend! De warmste plek in Europa. En ik vond het zalig. Ik was de lange, koude winter zat en kijk wat je ervoor terug krijgt! Vandaag een mooie 22 graden: een prima temperatuur om bij te 'werken' (ahum) en zeker om bij te komen, want slecht geslapen vannacht. Wel een zalig weekend gehad met Schotse kilts en zadelpijn.


Afgelopen zaterdag waren er de Highland Games in het park/bos hier. Vorig jaar heb ik dat ook gezien, toen was het Vlaanderen tegen Nederland. Nu ging het om het Noord Hollands kampioenschap. Het is leuk om naar te kijken. Wel wat jammer dat er niet een hele happening omheen is - één doedelzakspeler daar gelaten - maar misschien daarom wel net zo leuk omdat je er gewoon gratis naar kunt kijken. Als zoiets zou worden verpakt in een echt evenement dan is de consequentie daarvan dat je dan entree zult moeten gaan betalen. Gisteren hebben we een heel eind gefietst via fietsknooppunten. Erg handig dat die bestaan. Langs Zandvoort en Overveen. Toch zo'n 35 kilometer door toch bijzonder mooie plekjes waar ik zelfs nog nooit was geweest. We hadden de koeltas mee met wat hapjes voor onderweg. Ik was wel behoorlijk moe 's avonds toen we terug waren en we lagen er vrij vroeg in - nou ja, een uur of kwart over tien - maar ondanks dat toch niet al te best geslapen. Met als resultaat dat ik nu niet echt veel energie heb, maar ach, what's new on mondays.... Die maandagen ook! Heb dat altijd al gehad, zolang ik het me kan herinneren. Het zou voor mij echt een uitkomst zijn als ik op de maandagen niet zou hoeven te werken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...