20 mei 2011

Tree Frog, niet groter dan je duimnagel.
Vandaag hebben we onze vrije dag ingepland: drie dagen duiken, een dag rust en weer drie dagen duiken. Uitgerekend vandaag heeft het vrijwel de hele dag geregend. Althans bij ons in de Ecolodge. Het kan dan zo prachtig weer zijn in The Bottom, maar dat weet je niet natuurlijk. Voor onze cabin heerlijk gelezen in plaats van onze geplande wandeling. Rond twee uur toch maar even via de weg naar Windwardide. Daar een T-shirt gekocht en wat rond gelopen. Bij Scouts Place wat gedronken en calemares gegeten en 's avonds bij de cabin spaghetti gemaakt.

Vochtig Saba
Overigens iedereen die je spreekt over het vocht zegt er last van te hebben. Ook 'beneden', in Windwardside, is het altijd erg vochtig. Sommigen hebben een antivochtapparaat - een soort airco denk ik - vooral voor de slaapkamer, want je lakens worden zo klam als wat. Leren schoenen worden 'opgevreten' en alles beschimmeld. Ze zeggen dat men ruikt waar je woont op Saba, want in The Bottom hebben ze geen last van het vocht. Dus iedereen uit Windwardside en omgeving ruikt wat zurig, simpel omdat je kleren nooit volledig droog worden. Om gek te worden, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...