Go Pro Surf

Het is erg rustig. Ook op het werk. Er zijn heel veel collega's weg en het is een beetje komkommertijd. Maar deze periode kent zeker zijn positieve kant, want het is ook HEERLIJK RUSTIG op de weg, overal. 's Morgens geen verkeer van ouders die hun kroost brengen naar school en geen leerkrachten die al veel eerder aan komen rijden. Het is duidelijk alleen te wijten aan de kinderen dat het buiten de vakanties om zo druk is. Alleen maar. Ik kan overal mijn auto kwijt, als ik weg rij 's morgens hoef ik niet te wachten tot de straat vrij is, en ook 's avonds is het zo rustig. Ik ben in no-time op kantoor..O heerlijkheid!.. Als het altijd zo was, dan had ik niets te klagen. Ik probeer er dan ook zoveel mogelijk van te genieten. Nog een week, dan zullen de eersten wel weer terug komen, maar er zijn er ook nog die nog weggaan. Het is hier nog schoolvakantie tot 5 september.


Ik heb een collega gevraagd een Go Pro mee te nemen uit Amerika. Dat is een heel klein HD camera'tje waar je foto's mee kunt maken maar ook video's. Kijk maar eens op http://gopro.com/. Dit camera'tje is weliswaar meer voor surfers bedoeld, maar kan tot 60 meter onder water en door z'n gemak - slechts twee knopjes - en compactheid ook een prima camera om mee te duiken, al is het alleen maar om mee te beginnen. Later kan er dan een onderwaterbehuizing komen misschien voor mijn 30D als we 'meer' willen.

Gisteren dus even proefgedraaid in de vijver en het is wel een erg grappig ding hoor. Een kort filmpje van 1 minuut kost je wel 1 GB maar ik heb er een kaartje inzitten van 28GB en als je dat iedere keer leegtrekt dan moet dat lukken. Als het goed is gaan we volgende week woensdag weer duiken en dan gaan we 'm uitproberen. Hier in Nederland kost de Go Pro Surf een aardige duit (€ 329,--) en in Amerika maar zo'n € 235,-- en omdat het een 'geintje' is, moet het me niet te veel kosten.

Go Pro is ook erg actief op Facebook en daar staan ook aardig wat filmpjes en foto's. Erg inspirerend. Jammer dat wij de import niet hebben....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...