Bromstoel

Ik zit vandaag op mijn bromstoel. Weinig geduld vandaag. Vanmorgen al aan de telefoon als een simpele vraag van mij wordt beantwoord met allerlei niet terzake doende wedervragen. Heb de telefoon maar aan een collega gegeven om mijzelf en deze zuster-organisatie-collega te beschermen.
Vanmiddag komt er dan een andere collega naar mij toe om te melden dat zijn mailbox vol zit. We hebben nota bene 2GB tot onze beschikking en nog niet je gedrag aanpassen om de belangrijke attachments op een andere plaats te bewaren en niet in je mailbox. Thuis bewaar je toch ook niet alle post? Op een gegeven moment is je kast vol. Dat wat je wilt bewaren haal je los, classificeer je en bergt die op in een map waar het gemakkelijk is terug te vinden. Ik zie geen verschil met cyberpost. Dan moet ik mij enorm inhouden om vooral opbouwend en meedenkend te reageren, dus zijn opmerkingen met de dooddoener 'ik ga het voor je navragen' beantwoorden. Ondertussen moet het management hier beleid op maken zodat je niet je bedrijfsvoering hoeft aan te passen aan ieder individu.

Zucht. Zal wel met de hormoonhuishouding te maken hebben. Die geeft weer wat problemen deze week. En straks nog mijn favoriete hobby uitvoeren: boodschappen. Blèh!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...