Oorrrrrrrrrr!

Er moet even iets van mijn chest: ik voel me vandaag zo agressief als wat. Vannacht paar keer wakker geweest door mijn oor. Hé, hallo! Wakker worden! Mijn rechter oor zit sinds zaterdag dicht. Ofwel een verdikking van de gehoorgang, ofwel een prop vuiligheid. Anyway, als ik op dat oor ga liggen, hoor ik steeds als ik me beweeg een luide plop. Dat houd je wakker. Mijn gehoorgang is wat nat en dan krijg je dat. Dan maar weer voorzichtig met een tissue proberen het vocht eruit te krijgen, wat natuurlijk niet lukt, op je andere zijde liggen, maar dat voelt gevoelsmatig niet goed want als er vocht in zit kan je beter op dát oor liggen zodat het vocht eruit kan lopen. Dus toen ik vanmorgen opstond met weer een dicht oor, dacht ik, zet de douchekop erop. Als er vuiligheid in zit dan spoel ik dat er tenminste uit. Met als resultaat dat m'n oor helemaal dicht zat. Pissig dat ik was! Wat vloog er door de badkamer? Een lege fles shampoo, een lege deo-roller en een handdoek en de luxaflex van de dakterrasdeur moest het ook ontgelden. Vergezeld van de nodige grove woorden die uit mijn mond rolden. Gelukkig was ik alleen. En gelukkig gebeurde er geen 'rare' dingen onderweg naar werk want o wee als ik zo'n bui heb! Op kantoor getroost door een bakkie troost met drie crackers met appeltjespaté als ontbijt. En nu, als de dag zijn einde nadert, voel ik aan m'n ogen dat ik moe ben, zit m'n oor nog steeds dicht en heb ik pijn in mijn schouders (stress...). Gezocht: masseur. En een open haard. Had gehoopt eens een keer een behoorlijk bedrag te winnen in de staatsloterij: iets met een zeven en een vijf en aantal nullen. Die zeven en die vijf klopten wel, maar de komma staat verkeerd. Die staat direct achter de zeven. Zeker tikfoutje. Zal ze even bellen dat die komma toch minstens vijf plaatsen naar rechts moet. Kan ik tenminste eindelijk eens dat huis kopen met een vuurplaats waarvoor ik mijn muton kan roosteren. Ben ik eindelijk af van die hordes pa's en ma's in de straat die bang zijn dat hun kind moe of nat wordt van dat eindje lopen naar school...

Morgen maar eens langs de huisarts met dat oor.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...