Drijfjacht

Ik mag morgenmiddag mee op een drijfjacht (kleinwild) met kennissen. Voor mij de eerste keer en het lijkt mij een hele ervaring. Jaren om gezeurd en dan toch eindelijk. En toch zie ik er tegen op! Niet zozeer omdat ik er geen zin in heb, maar meer omdat ik dan van huis weg ben tot 8 uur 's avonds. Het is eerst drijfjacht tot half vier, dan borrelen en dan iets eten. En ik vind het heel vervelend dat Jan dan niet mee kan (of mag..) en die avond alleen moet eten. En zo vaak zie ik hem ook niet....

Ik voel me toch al zo warrig als wat, heb het erg druk, voel me ook erg gespannen - getuige mijn afgekloven vingers - en zit deze week mentaal niet helemaal lekker in m'n vel. Morgenmiddag maar warme kleding aan en verstand op nul, kijken hoe het gaat. Daar borrelen en een jagershap en dan weer naar mijn mannetje. Gezelli. En dan is dat ook weer achter de rug en kunnen we weer weekend vieren en ons partijtje schaak afmaken - en weer verliezen.. Mijn interactieve TV installeren, want ik zit vanaf dinsdag op glasvezel. Kerstboom uitvouwen, eten koken en hopelijk krijg ik mijn hormonen weer wat onder controle dat ik ook nog te genieten ben.

Al met al zal ik toch wel beetje blij zijn als het weer januari is.... nu al...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...