Een dag om in je bed te blijven

Je hebt soms van die dagen dat je achteraf denkt dat je beter in bed had kunnen blijven of, op zo'n zonnige dag als vandaag, in je hangmat. Nu is het ook de laatste dag voordat de vakanties beginnen hier en de spanning hangt in de lucht ondanks dat het op straat vanmorgen al een pak rustiger was (jippie!!).

Vandaag onverwachts mijn maandelijkse .. tja euh ... gedoe en dat verklaart dan achteraf weer waarom ik afgelopen tijd me zo voelde zoals ik me voelde, maar vandaag betekent dat dus een dag waar ik me doorheen zal moeten worstelen. En dan vanmiddag nog naar de kapper - moet echt dringend - en boodschappen doen voor het weekend, eten maken etcetera. Zal dus flink uitgeteld zijn vanavond en ik voel de hoofdpijn die ik vaak heb op de eerste dag ook al opkomen. 

Dan nog een baas die vandaag ook wat stress heeft in verband met bezoek en gebeurtenissen, komende vakanties, dingetjes die minder goed lopen - je kent dat wel - en alles bij elkaar is het denk ik nu tijd voor een bak koffie.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...