Natte dagen

Het jaar heeft een voor mij heftige start. Niet alleen ben ik erg druk bezig met het verkrijgen van een gastverklaring voor mijn mannetje om daarmee een jachtakte te kunnen aanvragen, is het buiten het smerigste weer wat je je maar kunt voorstellen - alles is echt zeik- en zeiknat - horen we vanmorgen ook nog heel slecht nieuws. Hoe heftig kan het zijn. Ik wil er nu niet al te veel over schrijven, omdat dat niet opportuun is. Vandaag is iedereen hier een beetje in mineur.

Gisterenmiddag ben ik op werkbezoek geweest bij Kasteel Keukenhof. Het is een prachtig herenhuis, door de torentjes lijkt het een beetje op een kasteel, met nog de authentieke meubels erin. De graaf heeft er tot 2004 in gewoond en het is heel bijzonder om het te mogen zien. Het kasteel wordt nu verhuurd voor bruiloften en partijen en het is daarvoor dan ook een bijzonder geschikte locatie. Erg romatisch met een hele mooie tuin eromheen. Wat zou ik graag in zo'n huis willen wonen! Wel met de nodige aanpassingen maar die keuken zag er zo enorm gaaf uit! Zo ouderwets! Zo heerlijk! Maar ja. Ik ben helaas niet in de prijzen gevallen bij één of andere loterij en ik ben maar een simpele werknemer, dus blijf ik maar in mijn rijtjeshuis wonen.


De stallen bij kasteel Keukenhof

Prachtige deur

De stallen (buitenkant)

De (natte) tuin


Gisterenmiddag naar huis weer een klein beetje drama met al die rode lichtjes voor je in de zoveelste bui van die dag. Maar het is en blijft een luxeprobleem. In feite mag je blij zijn dát je in het verkeer 'vast' zit. En het verkeer ben jij.




Afgelopen weekend hebben wij dus de planken in de keuken geverfd en dat is erg mooi geworden. Zie hieronder het resultaat.


Zoals het was
Zoals het is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...