Pakjesdag...

Pakjesdag

Vandaag is het pakjesdag. Ik had woensdag twee nieuwe lijstjes op canvas besteld bij Fotofabriek.nl omdat ik de twee lijstjes die ik eerder had besteld een beetje eenzaam vond hangen tegen die grote muur in de badkamer. Vandaag werden ze weer keurig netjes afgeleverd.
Ook drie boeken voor mezelf besteld:
  • 999 vragen aan jezelf
  • elke dag een vraag (dagboek van 5 jaar, waar ik pas mee kan beginnen op 1 januari 2018)
  • en de zaaiagenda voor de moestuin-to-be bij onze nieuwe woning
Alle drie hele leuke kado-boeken om te geven (vooral de eerste twee) waar ik al direct mijn eigen ruiten mee ingooi voor misschien bepaalde personen die misschien meelezen….
Ik verwacht nu nog één pakket van Kussen Op Maat met een op maat gemaakt hoofdkussen. Want mijn schouders en nek zitten nog steeds vast, maar wel iets minder dankzij de yoga van gisterenavond. Niet dat ik nu direct verwacht dat zo’n kussen dat oplost. Gisteren met de yoga wel een aantal oefeningen gedaan die hoewel pijnlijk toch heerlijk waren voor mijn geteisterde schouders en nek. Me thuis er nog toe blijven zetten een paar oefeningen te doen om de spieren soepel te houden en daarmee de pijn wat te verlichten. We geven niet op.
Update overstap
Ik ben stiekem en langzaam aan het overtuigd geraken dat ik ga overstappen naar WordPress. Het invoegen van foto’s gaat erg gemakkelijk en het aanpassen van de grootte is een fluitje van een cent: gewoon de hoekjes pakken en schuiven maar. En dat is nog niet alles: ik kan de afbeelding die ik maak met het knipprogramma van de Mac gewoon in dit bericht slepen! Dat gaat bij Blogger wel een stuk lastiger. Als ik nu nóg niet overtuigd ben…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...