Wakker worden

Het is altijd lekker wakker worden in een huisje voor je alleen, alles op de begane grond, geen verkeer, geen gillende kids, alleen maar zon en wind, duifjes, suikerdiefjes en de airco. De airco alleen in de slaapkamer hoor en alleen als we er slapen. Overdag alles open. Zonde van de stroom anders. Je hebt mensen genoeg die dag en nacht de airco aan laten, vooral Amerikanen. Toen wij een keer op St. Maarten waren hadden we een HUIS met wel vier airco's en die bleven dus dag en nacht loeien. Afijn, dat vonden wij toen niet ons probleem - dat is overigens wel een verhaal apart: klik op de tag St. Maarten als je het wilt lezen - maar hier is het toch anders omdat stroom en water niet vanzelfsprekend zijn.



Dus ontbijten met iced-coffee - gemaakt met liefde van mijn mannetje (moest ik schrijven van hem...) en smoothie gemaakt met papaya. Ja, onze staafmixer mocht mee op vakantie.

Zo. Now let's wait what the day will bring....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...