23 mei 2011

Onze eerste duik op Man O' War Shoall ging niet goed. Mijn masker liep steeds vol met water en ik was het zat op een gegeven moment. Oorzaak: ik had 's morgens crème op gedaan en dat moet je niet doen. Dus heb ik mijn duik na zo'n 20 minuten afgebroken en Jan en ik zijn samen met onze gids terug gegaan naar de boot. De rest was met de andere gids gewoon verder gaan duiken. Gelukkig maar, want ik had me nóg rotter gevoeld als iedereen mee had gemoeten naar boven.... Eenmaal op de boot tranen met tuiten gehuild en geroepen dat ik niet meer ging duiken.

Toch weer het water in...
Maar ja toch natuurlijk de tweede duik wél gedaan en dat was op bekend terrein: Hot Springs en dat ging ook veel en veel beter. De laatste duik op Saba gelukkig toch nog goed gedaan en met een goed gevoel eruit.

Klaarmaken voor de nachtduik
We zijn de rest van de dag bij Scouts Place gebleven en gegeten, want Jan zou die avond een nachtduik gaan doen. Ik was daar nog niet klaar voor dus ik ben wel meegeweest maar gewoon op de boot gebleven met Adrian, één van de duikgidsen. Een andere duikgids, Leif, was met de rest mee voor de nachtduik. Al met al geen spijt gehad dat ik niet was meegeweest want bij een groot aantal ging de lamp uit al na een paar minuten en zonder lamp zie je bar weinig. Na zo'n 45 minuten was iedereen weer terug en na deze ervaring weer met de taxi naar Ecolodge, gedouched (lauwwarm...) en geslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...