28 en 29 mei 2011



Onze voorlaatste dag op St. Maarten hebben we NIETS gedaan behalve gelezen en in de schaduw gelegen en af en toe wat gezwommen. 's Avonds hebben we gewoon in de Sunset bar gegeten, nog wat gedronken met Yonna en Keith en ons als echte supertoeristen in een luxe resort gedragen. Onze duikspullen moesten drogen en dat lukt wel bij een graadje of 35. 's Middags de tassen ingepakt en onze kleding klaar gelegd, en ons mentaal voorbereiden op een lange dag vliegen. De volgende dag - zondag - werden we opgehaald door 'onze' taxi van de eerste dag op St. Maarten. Yonna en Keith gedag gezegd, ons restantje whisky en een volle fles rode wijn gegeven, en hup, weg. Naar het vliegveld, via de scenic route of zo. Onze taxichauffeur gedroeg zich als een heuse gids. Het had behoorlijk geregend, want er lagen zo hier en daar flinke plassen.

De terugvlucht verliep eigenlijk best vlot. We konden niet slapen want we hadden gewoon geen slaap en toen we om een uur of acht mijn huis binnenkwamen, zijn we wel even in bed gekropen, want toen was het voor ons inmiddels twee uur 's nachts. Jan moest werken in Den Helder, dus die is rond een uur of 11 daarheen gereden en ik heb de rest van de dag de nodige dingetjes gedaan die je moet doen als je net terug bent van vakantie. Je kent dat wel.

En dat was ons reisverslag van onze eerste duikreis. Weer terug naar de gewone huis-tuin-en-keuken verslagjes van onze dagelijkse dingetjes. Op naar de volgende vakantie....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...