De dagelijkse dingen

Als de dagen zo voorbij kabbelen als de laatste dagen, valt er weinig te melden. Ik voel me energiek, uitgeslapen, met af en toe een flinke dip als er een opmerking verkeerd valt of een dip als ik weer eens ergens pijn heb. Ben aan vakantie toe denk ik.

Gisteren even naar een beurs voor professionele fotografen geweest in Nieuwegein alwaar wij met het bedrijf een flink deel van de beursvloer in beslag namen. Gisteren was de enige dag dat ik kon en ik kwam heel wat oude bekenden tegen. Het is altijd wel leuk om te zien hoe het bedrijf zich profileert naar buiten en ik doe het natuurlijk ook wel voor mijn eigen PR, om me niet helemaal naar de zijlijn te laten schuiven.

De Skoda heeft weer zijn zomerbandjes terug en straks even langs de duikwinkel om onze BCD's en ademautomaten op te halen die geserviced zijn. Meteen even een dunne cap en kompas aanschaffen en we zijn weer klaar voor het komende duikseizoen. En nu maar hopen op heet weer dat het water lekker op temperatuur kan komen hier.

Nog een dag of één/twee, dan komt mijn zeeman weer terug. Dan is-ie weer eventjes thuis en de periodes dat hij dan afwezig is worden langzaam steeds langer. In april en mei dan ook nog een week of zes [zucht]. Als het goed is is mijn tuin dan herstraat en kan ik me vol overgave op mijn tuin storten in mijn 'eenzame' weekenden. Wordt vast een bloemenzee.

Met mijn heup gaat het vandaag een stuk beter. Had er behoorlijke last van zondag tijdens het lopen én erna en had extra goed gestrekt en dat heb ik gevoeld gisteren. Nu gaat het beter. Zal eventjes een beetje rustig aan doen met lopen hoewel ik nog steeds wel een soort ambitie heb om eens tien km te lopen. Ik kom steeds dichterbij, maar het vervelende is dat bij iedere poging die ik daartoe onderneem ik één of andere blessure krijg. We zien het wel, want misschien heeft deze pijn wel niets te maken met mijn hardlopen, want ik heb er nooit eerder last van gehad. Wel met fietsen. Het vervelende is dat ik niet zonder lopen kan. Dan word ik super onrustig. Het is een soort verslaving voor mij en je voelt je zo lekker erna....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...