Trondheim


Zaterdag. Buiten is het wat grijzig, doch niet koud. Ik ben binnen bezig. Eerst mijn slaapkamer eens omgegooid maar alles daarna weer net zo hard terug gezet, want om het één en ander om te gooien moet er meer gebeuren dan alleen het bed verzetten. Meteen maar even goed gestofzuigd en alles lenteklaar gemaakt, wat dat dan ook mag betekenen.

Ik heb gisterenmiddag alle boodschappen gedaan voor de rest van de week tot en met woensdag. Donderdag mijn mannetje gaan ophalen en dan weer terug naar Nederland. Hij zit nu in Trondheim en op één van de camera's is de Louise-Marie te zien. Kon ze gisteren mooi volgen via Marine Traffic, maar op momenten zijn ze ook buiten bereik en dan zijn ze niet te zien. Het is nogal kaa-uu-tee weer daar in Trondheim: dan is het hier beter toeven.



Goed kijken tussen de druppels door. Het is wat lastig te zien maar je ziet het achtersteven. Gisteren stond daar een dopter op. Het is dat Jan dat zei anders had ik dat niet als een dopter kunnen aanduiden. Je kunt wel de witte marinevlag goed zien. En veel donker wolken.


Voor mij een beetje cocoonen dit weekend. Morgen schijnt het redelijk mooi weer te worden dus wie weet - na het hardlopen - een klein beetje buiten zitten.






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...