Trieste dag

Nog even een korte update van een toch wel trieste dag: ik merk dat bijna alle vissen in mijn kleine vijver dood zijn. Ik heb er nu één in de wasbak die nog wel leeft, maar of-ie het haalt is nog maar de vraag. Het water in de vijver is ijs- en ijskoud dus het is geen wonder dat ze het niet hebben overleefd. Misschien een kleine overweging om komende winter een soort van verwarmingselement erin te doen als dat tenminste bestaat. Nu kan ik dus weer een nieuw arsenaal vissen gaan kopen, terwijl ik er juist eentje had die behoorlijk groot was. En nu dood. Nou ja.

Deze heeft het niet overleefd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...