Zoetzure bietjes

Sinds ik abonnee ben van De Krat, krijg ik wel erg vaak bietjes. Ik heb nog nooit zoveel bietjes gegeten als de laatste weken. Nu weer in de krat twee bieten. Deze maar weer koken en er iets mee doen.

Met de bietjes van de vorige keer - chioggia bieten - wist ik me niet goed raad en heb ze daarom maar gekookt en nu opgelegd in azijn, oftewel zoetzure bietjes ervan gemaakt. Of ze lekker zijn te zijner tijd zullen we zien.


Met de goudvis gaat het nog niet zo goed. Ik ben er speciaal voor naar het tuincentrum gereden om een simpel aquarium te gaan halen en wat waterplantjes, maar hij (of zij) is óf heel erg van slag óf nog ziek óf gewoon bijna dood. Misschien had ik de goudvis ook moeten opleggen in azijn....

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...