Vakantiekriebels



Net terug van een vakantie, begint het toch weer te kriebelen. Zo te pas en te onpas verlang ik naar Kreta of Spanje, gewoon lekker lopen in die smalle straatjes, de warmte, de sfeer, het relaxte. Nu met de extra dimensie van duiken erbij worden deze bestemmingen extra leuk. Misschien is het het gebrek aan warmte hier. Tijdens onze reis hebben we het ook niet warm gehad: eigenlijk een beetje de temperaturen zoals wij die nu hier hebben. Toch gek dat je dan na een tijdje echt verlangd naar de hitte.

Ondanks alles wat er op dit moment gebeurt in mijn leven - ik heb mijn woning te koop gezet - hoop ik toch dat wij ergens in de herfst nog even een weekje of zo kunnen gaan duiken ergens. Het weer hier vind ik tot nu toe niet aantrekkelijk genoeg om mij in het koude water te wagen. Ik weet niet precies wat de watertemperatuur is, maar ik denk een graadje of 10 en dat is toch best wel frisjes. Zeker als je je dan daarna bij een graadje of 14 weer aan moet kleden.... Nee, trekt niet echt. Hopelijk komt het nog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...