Weer thuis...

Gashaard. Nummer één op mijn verlanglijstje....
Zo stom. Zo blij dat ik weer lekker in mijn eigen huisje ben! Ondanks dat ik hier niet zo'n heerlijke haard heb, maar wel mijn eigen spulletjes om me heen, de kachel op 19. 

Vanmorgen lekker uitgeslapen en om een uur of negen eerst met de hond rond. Ik ben daar dus blijven slapen. Daarna koffie gezet en ontbeten, TV gekeken. Nog even snel onder de zonnebank daar - toch een beetje van profiteren - en dan de weinige spullen ingepakt, nog even met Fred de wei in, en toen maar naar huis. Het waaide en regende behoorlijk, maar volgens buienradar zou dat voorlopig niet ophouden dus dan maar erdoorheen. Zeik en zeiknat kwam ik een dik half uur later thuis aan, maar ik vond het heerlijk! Ook omdat ik niet had hardgelopen natuurlijk kwam ik toch een ietwat aan mijn trekken op deze manier. 


Regen en wind onderweg.

Thuis mijn drijfnatte spijkerbroek uitgetrokken en mijn 'jasje'. Alles te drogen gehangen en op het nieuws hoor ik dan dat de regen zelfs tot problemen lijdt in Zuid-Holland en het de hele dag nog zou blijven regenen.

Dan maar een lekkere bak soep maken terwijl Jan aan de chocolademelk met kanelbullar zit .... grrr, hij wel. Het is daar ook nog prachtig weer dus hij treft het wel. Ach, ik kom er nog wel eens weer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...