J'en ai mare....

Tja. Daar zit je dan. Op te passen op een hond, op een huis. Ik zit hier al vanaf half één en eigenlijk verveel ik me te pletter. Thuis kan ik mezelf aardig bezig houden. Dan heb je je was, de tuin, dingen die je verandert of schoonmaakt of weet ik het. Maar hier, in een vreemd huis dan kan je geen kant op.

Jan zit op dit moment in Stockholm en ook hij zwerft wat door de stad. Allebei een beetje ontheemd, allebei liever samen. En ik wil eigenlijk niet zomaar even een stad in of zo, want dan ga ik toch weer geld uitgeven en ik heb niets nodig en ik wil geen geld uitgeven. Niet zomaar. Het is dan enkel om de tijd te doden en shoppen vind ik geen goede tijdsbesteding als je de tijd moet doden. Tenzij je loaded bent, maar dat ben ik niet.

Dus de TV staat aan, voor het behang, ik loop van de ene naar de andere ruimte. Ben al wel even onder de zonnebank geweest. Zou nog in de sauna kunnen, maar daar heb ik niet echt heel veel zin in. Wel als Jan hier ook zou zijn, dan is het gewoon wat gezelliger. Maar nu....

Volgens mij vervelen sommige mensen aan de overkant zich ook. Er zitten er een paar op balkon terwijl het niet echt zonnig is. Het is geen slecht weer, maar best wel wat fris. Nu zit je aan de overkant best wel lekker zo op je balkonnetje. Je kijkt uit over een weiland en over de ringvaart, dus is er altijd wel wat te zien. Ik kan ook wel voor het raam gaan zitten en naar buiten kijken, wat ik dan ook best wel doe. Maar op een balkonnetje heb je wat meer overzicht.

De balkonnetjes
Ik ga denk ik maar eens een bakkie thee zetten. Er staat ook niets lekkers hier. Alleen wat koekjes. En als ik me verveel, krijg ik altijd trek. Maar er is niet veel wat mij kan bekoren. Koekjes, chips... het doet mij niet zoveel.

Straks nog maar even de wei in met Fred, ben ik toch nog even buiten voordat het echt slecht weer wordt. Het is eigenlijk best jammer dat ze hier geen zwembad hebben of een fitness ruimte. Dan kon ik mezelf een beetje uit de naad fitnessen. Er is wel een jacuzzi maar daar heb ik eigenlijk ook geen zin in. Dat ding staat buiten onder het huis in feite en je hebt geen leuk uitzicht en is een wat ongezellig hoekje. Nou ja. Ik had niet echt plannen dit weekend, dus we moeten maar even proberen te ontspannen.

Hummmmmmmmmm...................



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...