Assholes

De regen valt gestaag, de grond ligt overal inmiddels bezaaid met afgevallen blad. Het is echt herfst. Ik vind de wisseling der seizoenen iets moois, behalve dan dat ik nu iets minder uitkijk naar de winter vanwege de donkere dagen, maar dat had ik al eerder gedeeld met de wereld.

Gelukkig zitten we binnen en hoeven we er niet op uit met de fiets vandaag. Niet persé. De boodschappen gaat praktisch volledig overdekt van de garage tot aan de winkel, dus dat overleven we ook wel.

Vandaag kringelt er rook uit beide oren bij mij omdat ik vanmorgen weer op een bijzonder vriendelijke manier werd geconfronteerd dat er gisterenavond weer problemen werden ondervonden met het alarm. Ik was daar al direct van op de hoogte gebracht door mijn directe collega - op een normale manier -  maar de persoon die had afgesloten moest daar nog een fijn sarcastisch schepje bovenop doen met de mededeling: "Ik heb inderdaad gisterenavond moeten bellen! Top!" En dan nog ter illustratie met de duim omhoog en weglopend, zo van: 'GFY....' 

Nu kan ik dat best leuk opschrijven zo, maar vanmorgen kon ik daar dus echt niet om lachen. Dan vallen dat soort opmerkingen en dat het dus NIET aan mij ligt en ik het allemaal maar moet pikken en mij (wel) moet laten piepelen, helemaal verkeerd. Samenloop van omstandigheden (vader doodziek, Jan weg). Kan dat dan allemaal effe niet hebben. Nee, een hekel aan mijn werk heb ik niet, maar soms....

Zoals ik vandaag heel toevallig op Facebook te lezen kreeg:

"Before you diagnose yourself with depression and low self esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes".

Toeval bestaat niet....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...