Vermoeiende dagen

The Harbour Club - Amsterdam
Als een blanke witte deken ligt de maand januari voor ons. Heerlijk! En dan met deze temperaturen is het zeker goed uit te houden, hoewel een echte winter mij niet zou afschrikken, dat hoort er eigenlijk bij. Nu nog even wat lente-achtige temperaturen, maar volgens de berichten gaan deze de komende week zakken. We zullen het zien.

Afgelopen vrijdag de 3e januari hadden wij ons jaarlijkse nieuwjaarsdiner met alle medewerkers en diens partner. Dit keer hadden wij het georganiseerd bij The Harbour Club in Amsterdam. Ik was daar de week ervoor al geweest om te kijken hoe het daar is - ik was er nog nooit geweest - en om details door te spreken. Een mooie, moderne, you-should-see-me-there club. Zo'n tent die ik eigenlijk in Knokke zocht: lekker modern, lekkere muziek (lounge muziek), frisse, vlotte bediening, goed eten (vis). Helaas daar aan de kust tot nu toe enkel de wat truttige en ouderwetse restaurants kunnen ontdekken. Correct me if I am wrong! Misschien moet The Harbour Club zijn vleugels daar maar eens uitstrekken!

We hadden geen echte afgeschermde plek voor onszelf, dus de speech van de directeur kon niet doorgaan, want je kwam al niet over de muziek heen en bovendien zaten er 'vreemden' bij ons in de buurt en dat is dan ook zo suf. Volgens mij was het een gezellige boel en had iedereen het wel naar zijn zin. Helaas werd bij sommige de tafelschikking die we hadden gemaakt vergeten en gingen ze hun eigen weg wat zeker in het begin niet helemaal de bedoeling was, maar goed. Nu zat het MT-team - behalve ikzelf dan - wel heel dicht bij elkaar en van een MT-team verwacht je dat zij zich mixen met de rest.

Het eten was prima, goede verzorging, mochten iets vaker langs komen met de wijn, maar al met al werd er goed op ons gelet. Zaten nog wat beroemdheden ook die avond: André Kuipers, die ik zelf niet heb gezien en Graziano Pellè, die ik straal voorbij zou hebben gelopen omdat ik gewoon niet wist wie dat was. Aangezien deze plek een hotspot is, niet zo verwonderlijk dat daar BN-ers zitten. Maar het zijn ook maar gewoon mensen die met hun broek op hun enkels zitten als ze zitten te bouten... :-)

Het werd wel weer erg laat die vrijdag: pas tegen 01.45u thuis en eer je dan slaapt na al die indrukken was het weer zo tegen 04.00u. De volgende dag dus aardig brak en zijn dan maar op de fiets even naar een tegel annex sanitairhandel geweest om daar eens even wat ideeën op te doen. Ze hadden tijd om een tekening te maken, dus met een schets rijker, na een uurtje met wind mee weer terug naar huis.

Ik lag die zaterdag al rond half tien op bed, zo moe was ik en de zondag zijn we niet wezen hardlopen. Het leek mij beter om mijn lijf even de nodige rust te gunnen. In plaats daarvan hebben we zo'n twaalf kilometer gewandeld en het was gewoon warm als je wind mee had. Wel lekker hoor, ondanks de hoofdpijn die mij altijd teistert als ik moe ben. Moet even weer in mijn ritme komen na zo'n late nieuwjaarsnacht en afgelopen vrijdag. Zelfs nu nog niet helemaal de oude en misschien beter om morgenmiddag ook nog maar even niet te gaan lopen.

Op kantoor gaat alles weer z'n gangetje en de tellers staan op nul. Druk bezig geweest met nieuwe lijsten die ik heerlijk op mijn gemak kan maken nu de directeur op de CES in Las Vegas zit. Altijd lekker rustig als hij er niet is. Zeker na zo'n onrustige nacht als vannacht: ik slaap altijd minder goed als Jan er niet is. Want die zit weer thuis en krijgt vandaag een nieuwe eettafel die wij tijdens onze kerstvakantie hebben gekocht. Altijd spannend. Ben erg benieuwd hoe de tafel zal staan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...