Aannemers en timmerlui

Wat is dat toch met die aannemers en timmerlui..... Blijkbaar denken zij dat de opdrachten aan hun voeten liggen en hun voeten vegen met reeds gemaakte afspraken. Het is maar goed dat ik ze nog geld verschuldigd ben.... voor gedane arbeid. En als die arbeid niet gebeurt, dan ook geen geld. Geen tijd om mijn keuken af te maken? Wat is dit nu voor onzin. Wel zeggen gedurende laatste keer dat hij er was - wanneer was dat ook alweer? O ja, 23 augustus - hij de passtukken thuis zou maken en het dan diezelfde week op een avond wel even zou komen inmonteren, want 'hij was toch in de buurt'. En toen werd hij ziek en hij is blijkbaar dan drie weken ziek geweest. 

Pak ik het verkeerd aan? Had is alles schriftelijk moeten vastleggen? Dat van de keukenmonteur gaat via B&B Keukens, maar als er problemen zijn trekken zij hun handen er van terug. Hebben ze geen boodschap aan. Dat van de aannemer heb ik een aantal blogs geleden uitgelegd in de moeilijke positie waarin ik zit en ik niet goed weet hoe ik moet manoeuvreren.

Maar het werkt behoorlijk op mijn zenuwen en op mijn goede humeur. Vandaag ben ik dan ook tamelijk chagrijnig en boos. Gelukkig niet tegen mijn collega's en andere personen die geen onderwerp zijn van mijn frustraties. Kan dat toch steeds beter kanaliseren. Gelukkig maar.

En wat nu? Het hout terug vragen van de keukenmonteur en het door een ander dan maar laten doen? 

Maak je niet druk. Het zal allemaal goed komen. Ja natuurlijk komt het goed. Dat is ook zo'n open deur. En ja, het huis is leefbaar. Maar afspraken zijn afspraken en ik verwacht dat deze worden nagekomen.

Tot zover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...