Ontplofte blenders en brullende uitlaten

Ik voel me vandaag zo verdrietig als wat.... Ja dames, dit staat jullie allemaal nog te wachten. Het heet de overgang. De vapeurkes zijn plots verdwenen, komt dit er weer voor in de plaats. En het moe voelen. Heerlijk geslapen en toch zoooo moe.

Ben ook al een paar dagen aan het worstelen met de blender. De glazen kan van de blender is stuk - mist een randje aan de onderkant, waarschijnlijk ergens tegen aan gestoten - en is niet meer 'smoothie'dicht, dus die stroomde over toen ik de kan eraf haalde. En de kleinere beker kan de hoeveelheid niet aan en toen ik de appels er wat in probeerde te duwen met een pollepel, spoot de halve inhoud door de keuken - in m'n haar, op de grond, in de kamer...


OEI...



Afijn. Als dat alle problemen zijn die ik heb kom ik er goed af.

Gisteren heb ik even een kort stukje gereden in een Jaguar F-Type. Met brullende uitlaat over de Spoorlaan hier achter. Had wel even brullend door mijn straat willen rijden...[grijns].





Maar niets voor mij hoor. Geef mij maar een 4WD. Jeep of zo. Nog even van blijven dromen...

Helaas is het mooie winterweer ook weer even voorbij en regent het weer op de toch al zo doorweekte bodem. Edoch, de zon laat zich ook zien en die warme stralen op mijn lijf doen me goed.

Zeker vandaag.




Met de gevel gaat het goed: er wordt druk gevoegd. Misschien eind deze week de stellages weg.

Gisterenavond weer een heerlijke yoga-les. Misschien ben ik daar zo moe van. Als je nog even lekker relaxt wilt wezen vandaag, luister dan naar deze mantra. Lekker. Overigens was de les zelf als gebruikelijk weer behoorlijk pittig en zou het me niet verbazen dat ik twee centimeter groter ben vandaag. Ik doe het nu zo'n twee-en-een-half jaar en ga zo vaak als ik kan. Het is gewoon fijn. Een bijzonder goede aanvulling op het hardlopen!

Foto van vorig jaar





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...