Zin in de zomer

Mijn huis staat nog volop in de steigers en de tuin en dakterras zijn één grote puinhoop, maar ik kan haast niet wachten om aan de slag te gaan om het zowel binnen als buiten weer helemaal in zomersfeer te brengen. Ik krijg altijd de kriebels als buiten de zon schijnt!

Voor binnen heb ik een mooi bankje op het oog voor aan de eettafel:




Niet persé deze kleur, maar ik vind 'm wel erg leuk.

Volgende week krijg ik een interieuradviesburo over de vloer (letterlijk!) om te kijken of en wat er mogelijk is om óver de betonlook vloer in de keuken en de hal te doen. Daar heb ik toch altijd nog scheuren in - wat vrij 'normaal' is voor een harde vloer die direct op de ondervloer is aangebracht. Nu heb je van die PVC vloerdelen van zo'n 2 mm dik wat een optie is om eroverheen te leggen. Het mooie van zo'n PVC vloer is dat de trap ook direct meegenomen zou kunnen worden. Ik moet echter de bovenverdieping nog aanpakken en weet niet of het verstandig is om dan de trap al te bekleden.

Vandaag schijnt de zon met mooie wolkenluchten. 




Gisteren was het baggerweer, maar heb tóch hardgelopen precies in de buien van gisterenmiddag in een vrijwel verlaten park. Heb een beetje 'op tempo' gelopen en een kort rondje van slechts 5 km. Heb daar 34 minuten over gedaan (ja, de tijd dat ik er 31 minuten over deed, ligt alweer een jaar of twintig achter mij....). 

De beloning: een heerlijke warme douche....maar dat was dan ook het enige. Beetje slechte zin gisteren en ook nog eens behoorlijke hoofdpijn na het lopen...

p.s. Ik ben niet zo van het stellen van doelen, maar voor deze maand heb ik toch één doel: geen kleding kopen. Deze maand gewoon effe niet.... Argh. Zie ik toch daar een mooie broek opduiken.... [bouffant les doigts....]


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...