Tulpenboom

Ik kon het gisteren niet laten een paar foto's te maken van de magnoliaboom - of tulpenboom - die bij ons achter op de parkeerplaats staat. Bijna in volle bloei met een knalblauwe lucht erachter. 't Was even lastig omdat het flink waaide, maar de bloemen staan er toch fraai en scherp op.




Ik ben ook stiekem aan het kijken naar een nieuwe body - nee, niet mijn eigen body; daar wordt aan gewerkt - ter vervanging van mijn huidige Canon 30D. Nu is net de 80D uitgekomen maar die is aardig aan de prijs, dus misschien wordt het een 70D. Weet het nog niet. Misschien.

Kan je zeggen dat ik vandaag flinke spierpijn heb van mijn workout van woensdagavond. Het is wel de bedoeling dat ik deze workout vaker ga doen, zeker nu ik voel hoe effectief die is. Leuke aanvulling op het trage yoga en het eenzijdige hardlopen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...