Laatste blog

Helaas, dit wordt mijn laatste blog. Want vandaag wordt ik


M I L J O N A I R

Ja, toch? Vanavond toch trekking Staatsloterij? Win ik gewoon even de jackpot. Mag toch wel een keer na járen meedoen en alleen af en toe vijf euro winnen?

En wat zou IK doen met 18 miljoen....

Goh. 

Ik zou een ander huis kopen. Met zoveel geld is het alleen dan nog: waar? Eén huis in elk land wat al de revue is gepasseerd bijvoorbeeld? Eén in Zweden, één in Canada, één op Kreta, misschien één op Bonaire ("hé Piet! (Boon). Bouw even ook zo'n villa voor ons..."). En dan nog eentje in België. Of Zuid-Frankrijk...?


Zoiets...

Mmm, afijn. En dan een auto. Zo'n truck. En misschien nog een kleintje voor in de stad (alsof ik daar dan nog kom...). En dan de huizen inrichten natuurlijk. Dus stel dat ik dan vijf huizen heb. Per huis één miljoen, dus kopen én inrichten. Daar red ik het toch wel mee? Ik hoef niet van die kastelen meteen.

Dan nog een huis voor mijn broer met z'n gezin en misschien eentje voor mijn moeder (als ze dat wil tenminste) en voor mijn schoonmoeder. Ik weet niet eens of dat zomaar mag eigenlijk. Stel nou dát, en ik wil ze allebei een huis geven. Volgens mij kan dat niet eens. Niet zomaar tenminste. Stom eigenlijk. 

Dan heb ik nog geld over natuurlijk. Ik zou ook een zeilboot kopen. Als wij op vakantie zijn op Kreta dan liggen daar in de haven van Chania van die mooie zeilboten. Echt super. Dat wil ik ook wel. Wel eentje met schipper - die vind ik ongetwijfeld in mijn familie - want zelf zeilen kan ik niet. En dan in Kreta laten liggen en er af en toe naar toe vliegen. Met Transavia... :-)


Zoiets?
Of liever 'gewoon' deze?

En dan... Ik zou stoppen met werken (natuurlijk) en eerst eens flink van mijn rijkdom genieten. Ik weet niet of mijn mannetje dan stopt met werken of dat hij meteen die hele boot van hem koopt....In plaats van die zeilboot. Hahahahaha, kom ik daar de haven inlopen met mijn fregat! Nah, beetje groot hé. Beetje saai kleurtje ook. Grijs. 

Kleren. Ga ik nieuwe kleding kopen? Misschien wel wat, maar niet persé iets wat ik nou érg graag wil hebben. Ik zou wel ook even naar de PC gaan (plastisch chirurg dus niet de Hooft). Even mijn boobs wat laten inkorten.

Tja. En verder? Volgens mij heb ik nog heel wat over als ik dit heb gehad. Nog een jaar vakantie vieren denk ik, naar Bora Bora of een ander super exotisch (ei)land. Om te duiken natuurlijk. Rondreisje hier, rondreisje daar. Nog genoeg te zien. 




Misschien daarom niet zo handig om overal een huis te hebben...Nou ja, dan maar enkel eentje in Zuid-Frankrijk. Of in Panama...

3 opmerkingen:

  1. Zelfs miljonairs hebben hobby's nodig hoor. Dus lekker blijven bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En... miljonair geworden? Of kunnen we nog gewoon blogjes van jouw eigen hand tegemoet zien? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...