Inspiratieloos geleuter

Ik ben even bijzonder inspiratieloos. Ik voel me ook ongelofelijk moe, ondanks dat ik lekker en volgens mij voldoende slaap.

Ik heb de uitslag van de Staatsloterij nog niet gecheckt. Maar laat ik het zo zeggen: ik ben ook nog niet gebeld door de directeur van diezelfde loterij, dus het zal de jackpot in ieder geval niet zijn. Maar ik zou al blij zijn met een 5 gevolgd door vijf nullen, bescheiden als ik ben...

Duurt een paar dagen geloof ik, zo'n bijschrijving.

Ben denk ik aan vakantie toe. Die warmte slaat je volkomen dood. En ik word er altijd erg onrustig van. Ik wil dan buiten zijn en niet binnen! Je kunt nog beter in een fabriekshal of supermarkt werken zodat je het mooie weer niet kunt zien dan er voortdurend mee geconfronteerd te worden. Het is ook nooit goed hè.




Zat ik van het weekend op mijn dakterras hoorde ik op straat iemand vrolijk zeggen tegen een voorbijganger: 'Zalig weertje hè?' Waarop ik die persoon hoorde reageren op zo'n zeurderige toon: 'Nou, voor mij is het wel een beetje té......'. Hoe snoer je iemand de mond. Typisch.

Van mij mag het de hele zomer zo blijven met 's nachts een buitje zodat alles weer fris en schoon is de volgende ochtend en mijn tuin niet zo uitdroogt. Ieder weekend een plonsje in de plaatselijke plas en ieder weekend lekker op het terras boven eten (zolang die dikke vieze vette groene vliegen er nog niet zijn tenminste).




Nog even over die warmte: in Bonaire is nog vele malen erger. Daar is het de hele dag een graad of 29/30 en ondanks dat het er niet altijd zonnig is, ik kan je zeggen dat dat best warm is. Als ik kijk op de weer-app op mijn telefoon zou je denken dat het er slecht weer is, maar ik weet dat die wolkjes met regen eronder andere wolkjes zijn dan als dat onder Aalsmeer zou staan, bijvoorbeeld.




Dus smeren is het devies. En ik ben niet altijd over alles lyrisch, maar mocht je op zoek zijn naar de beste zonnebrand die er is, dan kan ik je UltraSun aanraden. Echt, één keer smeren 's morgens en je bent de hele dag beschermd. En ook geen last van zonne-uitslag. Ik gebruik het al een aantal jaren en er is niets wat deze anti aanbak kan evenaarden! 




Stinkt niet (geen parfum), plakt niet. Gewoon super. Je hebt ze zelfs met kleine glimmertjes erin. Dat gebruikte ik eerst. Was wel een grappig effect. Niet dat je er dan als een kerstboom bij loopt, maar je lijkt wel wat extra bruin. Ik heb dat nu niet maar dat is meer omdat ik het niet zag in de winkel. De verpakking is nu geloof ik ook aangepakt zie ik dus het ziet er anders uit dan hierboven.

Afijn. Excuses voor deze inspiratieloze blog, maar die dagen heb je nu eenmaal. Misschien komt er nog iets van inspiratie in de loop van de dag...

2 opmerkingen:

  1. Zul je altijd zien he, zo'n jackpot komt nooit op momenten waarop je het goed kunt gebruiken.
    Die zonnebrand klinkt ideaal. Is dat algemeen verkrijgbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De zonnebrand heb ik gewoon bij de drogist gekocht, maar misschien moet je even zoeken. Is niet echt goedkoop, tegen de 30 euro, maar echt super spul. Vind ik. :-)

      Verwijderen

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...