Nieuw bankje

Het bankje waar ik het gisteren over had, is dit bankje:



Van Trendhopper. Maar dan een andere kleur. De eettafel waar deze aan komt heb ik gisteren maar alvast dwars gezet. Ik heb drie stoelen aan de muurkant gezet met een kleed erover, krijg ik een beetje een idee hoe het straks komt te staan. Ik heb zo meer ruimte in de woonkamer dan als de eettafel een kwart slag is gedraaid.




Aan de andere kant zit je dan nooit met je rug naar het raam... De houten kast die je daar ziet staan wil ik deze zomer gaan schilderen. Deze kast heb ik lang geleden gekocht van buren. Het is geen grenen maar wat het wel is niet duidelijk. Het is een oude linnenkast maar ik gebruik 'm voor mijn administratie, kookboeken, fotomeuk, troep. Heerlijk weggestopt achter gesloten deuren. Dit is in feite ook de enige kast in mijn woonkamer. Ik heb meer keukenkastjes dan huiskamerkastjes.



Dit is (een deel van) mijn keuken en ik heb met opzet één van de lades open gezet want daar bewaar ik mijn fruit. Het is bekend ('It is known...') dat de combinatie fruit en bloemen niet goed is, vandaar dat ik mijn fruit wegstop. Fruit scheidt een of ander goedje uit waardoor bloemen sneller verwelken. Dus nooit je verse bloemen naast de fruitschaal zetten. Mijn bloemen staan namelijk op het werkblad in de keuken. Ik ontvang één keer per twee weken bloemen van BLOOMON en dat bevalt me prima. De bos staat altijd minstens twee weken. Ik ga het van de zomer wel stopzetten, want 's zomers heb ik nooit bloemen. Daar is het dan gewoon veel te warm voor en ik pluk ze dan liever uit de tuin (als het tenminste op wil komen).


En dit ben ik deze ochtend in mijn werkkloffie en de slaap nog in m'n ogen, klaar om naar m'n werk te gaan. Ook echt veel zin in vandaag, want ik voel mij nog steeds zo opgefokt als wat, heb hoofdpijn en m'n tieten voelen aan als overrijpe meloenen [....]. Die dingen blijven ook maar groeien en daar ben ik écht niet blij mee.

Detail: ben ik vrij korte tijd gewoon even 5 kilo aangekomen! Leeftijd (overgang...). Straks knap ik gewoon uit mijn duikpak...


1 opmerking:

  1. Wat een leuk bankje. Mooie inrichting ook. Leuk om even je gezicht te zien nu.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...