30 Day Blog Challenge....

Via via via via - je kent dat wel - kom ik op een 30 Day Challange. Nee, geen zware oefeningen waar je overmatig van gaat transpireren, maar eentje waar je eigenlijk je grootste geheimen bloot legt....


Uitdagend...

Vandaag nummer één (1): de naam van mijn blog: Alle Eieren In Het Nest. Eerlijk gezegd: geen idee. Ben ooit begonnen met bloggen omdat ik dacht dat ik een Wikka was, geïnspireerd door de heks Hydrangea. Dat zijn van die fases in je leven die velen van ons doormaken, als ik zo de blogs die ik volg goed interpreteer. 

Waarom ik dan aan die eieren kom, weet ik ook niet. Gaat erom dat ik nogal de neiging heb om te piekeren en dat je grote eitjes hebt en kleintjes, gele, groene, witte, bruine, in alle soorten en maten dus en dat mijn gedachten dit ook zijn. Zoiets. Doet er ook niet toe. Het is nu eenmaal zo.

Dus.

Ik vond deze ook wel leuk trouwens:




Van de blog van Valhalla Vertelt. Waarna ik er nog een aantal vond:




[sorry....]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...