Duf

Het is half tien in de ochtend dat ik dit schrijf. Ik heb niet zo best geslapen vannacht: veel last van 'enge benen' (rusteloze benen) en dan om 04.30u Jan er uit want hij ging rijden om vijf uur, om om acht uur in Zeebrugge te zijn. Vandaag vaart hij uit met de Lobelia en ik zie hem pas weer op 9 september.

Ik zie er wat minder tegen op dan de vorige keer. We hebben een lekker weekje samen gehad waarin ik halve dagen werkte. Vrijdag heerlijk een middag door gebracht op Haarlem Culinair waar we ons tegoed hebben gedaan aan de diverse hapjes. We wilden eigenlijk gaan lunchen, maar toen zag ik dat dit evenement er was en daar we ieder jaar eigenlijk wel naar toe en we vinden dit wel leuk eigenlijk.

Maar nu dan vijf weken weer alleen. 

Ik ben op dit moment nog zo duf als een konijn, dus zal op een later tijdstip als ik me wat energieker voel, mijn verhaal wel afmaken cq aanvullen [zzzzzzzz....]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...