Eindelijk. Weer. Hardlopen. !

En dan heb je - eindelijk - weer hardgelopen, kom je thuis en knal je van de honger maar is het 'pas' vijf uur.

Grrr....

Ook niets in huis.....

En daar gaan we dan...

Vóór het lopen


Na het lopen.
Het was overigens weer heerlijk en had het weer ook mee natuurlijk. Enkel goed ingetapet en intervaltraining gedaan. Na twee kilometer even een paar pijnscheuten, daarna niet meer. Thuis gekoeld en even beetje gemasseerd en een enkel-brace erom. Heerlijk om weer bezig te zijn....

Nu nog met telefoon en Runkeeper, zondag met mijn Garmin! 😃

Camera recht houden is niet mijn sterkste punt

Maar wel mooi hè, die zon zo....

Duckies.....

Herfst.

Paddo's
Er is weer behoorlijk gesnoeid in het bos en ze waren daar nu nog druk mee bezig. Met al die zware stormen in het verschiet en die hoge bomen is het wel goed om te vernieuwen. Geeft weer lucht.


Mijn winterklare tuin met gesnoeide lei-lindes




Ik wilde dit even kwijt. Tot de volgende!

.-*o0o*-.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...