Een cadeautje

Ik kreeg vandaag - donderdag 24 november - een cadeautje:




Nou ja, cadeautje. Moet 'm wel zelf betalen maar hij stond al héél lang op mijn verlanglijstje. Eindelijk geklikt op 'in mijn winkelwagen'. Aanbieding. Tenminste, dat willen ze je doen geloven, maar toch vijftig euro goedkoper dan toen ik er laatst naar keek (er zal wel een nieuw model komen).




Een watch! Neeeee, een stukje techniek om mijn sporten mee te monitoren. Ik liep altijd met Runkeeper op mijn telefoon, maar ik heb nu een iets (ahum) grotere telefoon en dat loopt niet meer zo handig. 




Spannend hoor, zo'n pakje openen.

Wel héél veel gebruiksaanwijzingen in alle talen van de wereld.




Gelukkig ook in het Nederlands.




'Draag het Forerunner toestel om uw pols, boven uw polsgewricht'. Uhh, wáár dan? Ik heb geen plaats meer....



En dan aan de slag. Dat is altijd het spannendste. Gaat het werken? Kan je connecten?



En het werkt. Wel even plaats gemaakt om mijn pols.

Wanneer mag ik weer lopen? Eerst yoga....

Leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...