Valencia in pictures

En dan hier een kleine fotoverslag van ons weekje in Valencia:

Detail Mozaiek Museum buitenkant

Mozaiek Museum

Mozaiek Museum

Detail van een standbeeld

Mooie gevels

Hardloopwedstrijd onder een Calatrava Brug

Op Gulliver kan je klauteren

Mooie architectuur van Calatrava

Brug en 'nutteloos' gebouw van Calatrava

Straatlantaarn

Bar met aparte verlichting

Prachtige bomen!

Die slaapt nog...

Hammetjes bij de vleet.

Zaaddoos van één of andere boom...

Waterafvoer onder een brug in de vorm
van adelaarkoppen

Operagebouw by night.

Muurschildering in El Palmar

Strandboulevard Valencia


Mijn probleem is altijd dat ik achteraf nooit meer zo goed weer waar het was of hoe het heet. 

Veel leuke muurschilderingen:

Naam van een kapperszaak...








Ook een erg mooie klopper. Maar wij
hebben 'gewoon' een handje gekocht.

En met de nodige mooie planten en bloemen:

















Afijn. Zoals gezegd: een mooie stad om een keer te zijn geweest. Wat onze volgende stedentrip wordt kan ik niet zeggen. We hebben er al aardig wat gehad en allemaal hebben ze wel wat. Ik vond Stockholm ook erg leuk. Wel erg koud, want we waren daar toen met oud-en-nieuw. 

Misschien dat ik nog wel eens een keertje terug wil naar Lissabon. Ben daar ooit iets van twintig jaar geleden een dag geweest (voor het werk) en ik heb daar wel goede herinneringen aan. Was ook erg interessant. En lekker eten. Dat is belangrijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...