Vorst

Het was zondag echt een prachtige ochtend om in hard te lopen. Ik wilde persé vóór negen uur gaan lopen om de zonsopgang toch mee te maken. We startten om 08.42u vanuit huis (ik ga niet eerst een kwartier mijn autoruiten staan ontdooien om te gaan hardlopen...).



De bruggetjes waren echt wit. Ik deed weer een interval, dezelfde als de afgelopen drie keer. Volgende keer weer een minuutje minder wandelen tussendoor.


Het is dan zo adembenemend mooi in het park! Over het water nog net wat lage mist en dan die bevroren rietstengels, dat gladde water, die rode zon. Veel te mooi om hard door heen te lopen eigenlijk.


Sfeerplaatje vanuit het park met nog een andere hardloper die net als wij de kou dapper doorstond. 



Niet helemaal scherpe foto. Waarschijnlijk had m'n telefoon het koud.


Deze twee zwanen waggelden over het ijs en zakten er telkens doorheen.







BewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...