Betonplaat gestort



De betonplaat voor het tuinhuis is gestort. Nu moet het uitharden en over een dikke twee weken komt het tuinhuis erop. Dat hebben we nodig om onze spullen alvast deels over te brengen, omdat we in het huis zelf niet voldoende opslagruimte hebben.

Op de tweede foto zie je hoe het tuinhuis is gesitueerd in onze tuin. Het hek links duidt de scheiding aan tussen onze tuin en dat van de buren, wat overigens nog te koop staat. Beide kanten staat nog te koop trouwens. Dus we kunnen voorlopig lekker ons plan trekken qua schutting of grensafscheiding.

Een echte dikke vette gesloten schutting zal het denk ik niet worden, maar meer zoiets, van wilgentenen:





Hoewel ik dit hieronder ook wel erg mooi vind. Veel natuurlijker en meer de stijl waar ik van hou. De hoge plantjes moeten we er nog wel even bijfantaseren, want voorlopig zal alles kaal en klein zijn 
(foto's: internet. o.a. Pinterest).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...