Toertje tuin

De bosuitjes zijn het huis uit, de wijde wereld in, met hun nog prille worteltjes in lekkere, voedzame aarde.
Hieronder zie je ze, rood omcirkelt. Is alleen op de foto natuurlijk, niet in real life... [gnah]


Hieronder de moestuinbak in vol ornaat, met peterselie, tijm, mini blauwe regen (voor de nieuwe tuin), oostindisch kers en de hele kleine grove den.


De tomatenplantjes beginnen aardig te groeien. Ik weet alleen niet meer of ik hoge tomatenplanten heb of kleintjes, met van die cherry tomaatjes als vrucht. Ik hoop het laatste, want dan hoef ik planten niet op te binden.


Korenbloem met hommel. Met m'n iPhone gemaakt. Mijn EOS is net schoongemaakt (sensor is schoongemaakt, want er zaten wel erg veel spikkels op. Ik bleef 'stempelen') en ligt nog op de zaak.


Deze foto hieronder is ook met de iPhone genomen en die vind ik niet slecht. Altijd mooi, een korenbloem.


De baby grove den.


De yucca begint ook weer te bloeien.


Blauwe regen. En de gesnoeide klimop haag.


En de andere yucca kan niet achterblijven en gaat dus ook bloeien.


Hieronder de pompoenen. Ik heb ze in een aparte bak gezet, want er zat weer iets aan te knagen - getuige dat gaatje in het plantje links onder. Nu hebben de plantjes daar geen last meer van.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...