Le 14 juillet

J’ai des problèmes avec le lundi, le mardi et le mercredi. Aujourd’hui il fait jeudi et tout est bien. Je me sens mieux que dans le début du semaine. Je ne sais pas pourquoi. Peut-être c’est parce-que il n’y à que deux jours qui me reste pour travailler et après c’est encore le weekend. Je sais pas.

Hier j’ai encore couru le 3,8 km que je fais comme d’habitude – dans la pluie – et mon temps était 25.26. Encore 9 secondes mieux que la semaine avant. Ça va bien alors. Et pas de mal à ma tête cette fois.  Grappig. Ik heb al vanaf het begin van mijn chipje van Time Point 300 km gelopen en daar doe ik nu al één dag over en negen uur. Kan je nagaan hoeveel kilometer ik al heb gelopen vanaf dat ik ermee begon, ergens in 1990. Overigens heb ik vandaag wel wat hoofdpijn en heb daar vannacht ook al last van gehad. Daardoor wat onrustig geslapen. Ik ben helemaal al niet zo in topvorm deze week, maar dat heeft weer eens te maken met de tijd van de maand. Vandaar dat gepieker en gemijmer en melancholische gedoe.

Jan zit in Oostende waar nog hard wordt gewerkt aan de badkamer. Daar zijn ze nu al een maand aan bezig. De tegels zijn gevoegd van de badkamer én van de gang – want daar liggen ook nieuwe tegels – en ze zijn bezig met de leidingen van de chauffage (radiatoren op z’n Vlaams). Dan gaat het linoleum er nog uit uit de kamer en daar komt lamellenparket. In de kleedkamer komt laminaat. Het schijnt er nogal een puinhoop te zijn, dus ik ben blij dat ik er niet bij ben: zou daar helemaal gek van worden. De LoMa ligt nog steeds in Den Helder en van mij mag dat zo blijven. Tenminste lekker lange weekenden samen.

En nu nog even bedenken wat ik ga eten vanavond…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...