IJs??

IJs op de voorruit! Dat is tamelijk onverwacht. Ik stapte in mijn witte Peugeotje en ik deed de ruitenwissers aan en het klonk: Tsjgr, tsjgr. Dus weer eruit gewapend met de ijskrabber om het weliswaar flinterdunne laagje ijs eraf te krabben. Ik zag nog geen klap toen ik instapte en willens en wetens toch weg reed. Scheelde niet echt veel in de bocht. Die andere bestuurder moet ook gedacht hebben. Beetje stom van mij maar er is niets gebeurd.
En nu - oh wonder - schijnt de zon zomaar! Moet nog wel even bijkomen hier op kantoor van een nachtje lekker slapen (en raar dromen), nog maar een bak koffie halen dan. En meteen even naar beneden plasje doen. Straks hoeven we niet meer naar beneden o happyhappyjoyjoy, maar dat geklus hier mag van mij wel zo langzamerhand zijn afgelopen. En alweer dinsdag. Gisteren wat laat thuis want er waren problemen met het alarm dus liep ik een half uur achter op schema. Gelukkig niet veel last van gehad en gelukkig had ik zondagavond gestofzuigd en 's morgens een was ingestoken (net als nu overigens, vanavond drogen) en probeerde ik ook niet zo te balen en dat is gelukt. Dus eerst boodschappen opruimen dan eten maken, was in de droger, eten opeten, opruimen. En zelfs wat administratie in nieuwe ordners gedaan. Bezig bijtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...