Zuchterig..

Ik voel mij een beetje somber vandaag. Een beetje huilerig ook. Eigenlijk zonder aanwijsbare reden. Ik heb wat onrustig geslapen. Weer heel raar gedroomd en paar keer wakker, erg warm ook, beetje zweterig (toch overgang?) en vanmorgen toch weer goed op tijd eruit zodat ik mooi op tijd op kantoor was, geen rare dingen onderweg, kon zelfs goed doorrijden. En dan toch een beetje depri. Dringt het dan nu tot mij door dat ik de komende twee weekenden alleen ben? Of dat het dit jaar niet meer zo luxe is als afgelopen jaar? Geen idee. Goede zaak dat ik dan vanmiddag ga sporten, want daarna voel ik meestal wel goed - hoewel ik nu nog niet echt zin heb om te gaan, maar ja, dat heb ik nooit en ik ga toch - goed hè?

Ja, zuchterig dus. Kan ook door het weer komen natuurlijk. Erg grijs en het koufront wat dit weekend over het land trekt, is ook tijdelijk. Gisterenmorgen toen de zon scheen was ik ook goed geluimd, dus de somberheid van het weer heeft toch zo z'n invloed om mijn gemoed.
Gisterenavond ook niet echt lekker gegeten. Ik had tagliatelli bij het menu maar die was erg plakkerig en niet smakelijk. Wat erbij ging was wel goed te eten, maar door die plakkerige pasta viel het al met al tegen. En ja, dan nog iets: was ik gisterenavond druk bezig om rode pesto te maken, staat er ineens een man voor de deur. Ging dat belletje van mijn hek dus weer niet 'over'! Daar baal ik dan weer van. Dit weekend de contacten maar eens goed schroeven dat ze beter tegen elkaar zitten. Ik hou er niet van dat er plotseling iemand voor mijn deur staat, zeker niet als ik alleen ben. Eén of ander man die een Grieks restaurant kwam promoten. Kon ik nu € 20,-- betalen en dan tot eind 2012 'een keer' komen eten met 50% korting. Nou, dat werkt niet bij mij, bij ons. En ik lag er later in bed nog aan te denken: voor hetzelfde geld was het gewoon fake. Maar goed dat ik me niet gewonnen heb gegeven en ik hartelijk heb bedankt.

Ik eet wel gewoon thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...