Cyste

Jemig, wat ben ik moe! Heb zelfs beetje hoofdpijn. Heeft het dan zo'n indruk gemaakt, die echoscopie? Het stelde weinig voor en ik kon ook meekijken. Je ligt natuurlijk wel een beetje 'te kijk', maar de arts was een vrouwelijke arts en daar voel je je dan wel wat beter bij. Je kon vrijwel direct iets zwarts zien op de monitor en ze zei: kijk, hier heb je het probleem wat jou last bezorgd. Een dikke cyste van gemiddeld 4,5 cm en daarbij ook nog een kleine vleesboom. En nu weer naar de huisarts om te zien wat we er aan doen. Of niet. Ik hoor het wel. In ieder geval niets om me zorgen over te maken.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...