Gespannen

Ben wat gespannen omdat ik vanmiddag naar het ziekenhuis moet voor een (inwendige) echo omdat ik wat last heb van 'iets'. En op zich ben ik nog niet eens nerveus voor de ingreep maar meer het idee van: het zal wel weer niets zijn. Want dat heb ik meestal. Ik heb op dit moment namelijk nergens last van, maar misschien toch maar voor de zekerheid even gluren of alles ok is down under.

Verder een wat rommelige dag vandaag. Straks even naar huis om weer een andere hovenier te ontvangen voor een derde offerte omdat ik het verschil tussen de twee die ik al heb zo groot vind. En dan eens een beslissing nemen, maar ik denk toch dat ik voor de goedkoopste ga. Dan moet ik maar een paar keer even naar huis rijden als ze bezig zijn, kijken of alles goed gaat, maar het zij zo. Een verschil van bijna tweeduizend euro vind ik dan wel de moeite waard.

Dus door de stress gewoon geen zin om te vertellen over Nemo van afgelopen zondag en dat euforische gevoel wat ik gisteren eigenlijk had, heb ik vandaag ook al niet meer. Misschien morgen weer. Dus als ik zin heb zal ik nog wel eens vertellen hoe het is gegaan daar. Nu effe niet....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...