Tuin deel 2

Ondanks de best wel heftige hoofdpijn die ik vandaag heb, heb ik toch wel high spirits. Dat komt omdat er lente in de lucht zit. En o, wat heb ik daar zin in! Gisteren ben ik geheel onverwachts ongesteld geworden. Bewijs dat mijn lijf toch wel een loopje met me begint te nemen. Nu denk je: willen wij dit weten? Dan zeg ik: het is je eigen keus deze blog te lezen. Wil je dit niet weten - too much information - klik dan op dat witte kruisje helemaal rechts in de hoek....
Voor mij het vermelden waard omdat ik me vandaag knap belazerd voel. Heerlijk geslapen maar met een bonzend hoofd wakker. Zo'n soort hoofdpijn waarvan je weet dat deze niet overgaat vandaag. Een soort migraine. Toch naar kantoor, want ik heb geen zin om thuis te zitten. Je voelt je al niet zo best en dan voel je je thuis nog lamlendiger, want wat moet je doen de hele dag. Ik heb gisterenmiddag in plaats van te gaan sporten mijn tuin in kaart gebracht, althans het te bestraten deel. Veel moeite gedaan en dan ook maar meteen met de snoeischaar in de weer en de tuin wat lenteklaar gemaakt. 's Middags kwam een ander hoveniersbedrijf en deze man ging direct een stuk voortvarender te werk en kwam met een idee qua bestrating die mij wel aanstaat, bij nader inzien.


Beetje dit idee. Ik had eerst het idee om mijn waalse klinkertjes opnieuw te gebruiken, maar ook deze hovenier adviseerde mij dit niet te doen omdat de stenen wel erg verkleurd zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel wat liep te etteren om die klinkers in het geheel in te passen dan, dus dit vind ik toch ook wel een beter plan. Ben benieuwd naar het prijskaartje. Van hovenier nummer één weet ik die wel (€ 32,-- per m2 all-in, maar exclusief stenen die € 24,95 per m2 kosten) en ik ben benieuwd naar hovenier nummer twee, die stiekem mijn voorkeur heeft omdat zij voor mijn gevoel iets professioneler te werk gaan en ook eigen initiatief tonen (ik zou dit doen en dat doen en dan zo doen....), en dat vind ik prettig. En dat stemt mij ook vrolijk want wat zal dat een ander gezicht zijn zeg! Veel netter en weer op hoogte. Werd ook tijd na zoveel jaren. Nu maar hopen dat het niet een te erge rib uit mijn lijf is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...