Niet leuk..

Voel me vandaag niet vrolijk en dat heeft alles te maken met die cyste. Vandaag dan de huisarts gebeld en jaja, je hebt een vleesboompje maar dat kan vanzelf overgaan. Ja, maar die cyste.... 'Ja, die cyste. Ik zou 'm lekker laten zitten, hangt van je klachten af, kan dat eigenlijk niet goed zeggen, dat moet je met de gyneacoloog overleggen.' Dus weer het ziekenhuis gebeld en heb nu afspraak met gyneacoloog maar pas over een maand. Ondertussen zit er zo'n IFO (Identief Foreign Object) in mijn buik en dat zint mij niet. Toch een appel die daar zit en daar niet hoort. Bovendien 'voel' ik het. Omdat ik weet dat-ie er zit waarschijnlijk, maar ik ging natuurlijk ook niet voor niets naar de huisarts.
Ik weet nu dus nog niets en dat zit mij dwars. Moet even bezinken en het zal wel weer beter gaan morgen of zo, of als ik thuis ben. Nu zit ik met mijn gedachten toch ergens anders daardoor en heb ik dus nu ook buikpijn. Het kan dus zo zijn dat ik toch niet in de overgang ben, maar dat dat gerommel door de cyste wordt veroorzaakt - tenminste, dat zei de echoloog (?) tegen mij dinsdag. Plus nog een aantal zaken die nu op z'n plekkie vallen. Wat is internet toch een handig medium!

Bah....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...