Secretaressedag

Beetje rare dag vandaag. Ik werd vanmorgen met een soort euforisch gevoel wakker alsof vandaag de dag was (is?) dat ik eindelijk de jackpot win. Aangezien ik geen staatslot heb en het bovendien niet de tiende van de maand is, lijkt dit mij niet mogelijk. Waar dit gevoel dan vandaan komt is mij een raadsel. In de loop van de dag verwatert dit gevoel wat, maar ligt er na mijn lunch wel een bos(je) rozen op mijn buro. Hûhm? Van wie nu weer? Nou ja, dat 'nu weer' is ook wat overdreven: alsof ik iedere week een bos bloemen krijg van een onbekend iemand. Niemand weet van iets. Van Jan kan het niet zijn want als hij bloemen stuurt is dat meestal een bos die drie keer groter is (no offence).



Blijkt dat de beide dames van de administratie óók een bosje hebben gehad. Wat is het voor een dag vandaag? Eh, High Five dag? Nee joh, secretaressedag! Hé hallo. Ik ben geen secretaresse! Ik ben een Offies Menègur. Maar goed. We hebben onze vermoedens wie het heeft verzorgd, maar de vraag rijst dan waarom er één vrouwelijke collega is vergeten en dat vinden wij dames wel wat sneu.
Lightens up your day!

Nog zes weken te gaan.... Gelukkig hebben we daar de sportschool. Troost in moeilijke tijden. Beetje lopen op de loopband, beetje gewichtjes duwen en kijken naar anderen. Niet zo'n anonieme toestand als Health City hier, maar elkaar vriendelijk toeknikken, want het is altijd hetzelfde kliekje wat er komt op woensdagnamiddag. En zoals beloofd op de fiets erheen en terug. Thuis een halve bak nootjes leeg gegeten maar toch niet teveel gegeten volgens De Eetmeter. Een grappig site waarop je kunt bijhouden wat je eet zodat je kunt zien of je van alles wel voldoende binnen krijgt. Blijkt (of schijnt) dat ik te weinig zout eet en te weinig Vitamine A, maar dat laatste klopt niet want ik neem iedere dag een multivitaminetabletje waarop staat dat de ADH 100% is van vitamine A. Dussss. En van vitamine TLC wordt niet gebabbeld, want dat mis ik wel. Al vier dagen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...