Draaiboek lang weekend

Ik val maar met de deur in huis door te zeggen dat het mij moeilijk valt om alleen te zijn. Zoals de overbuurvrouw zaterdag al tegen mij zei toen ik haar tegen kwam: het wordt alleen maar moeilijker. Nou ja, dat blijkt wel. Doordeweeks heb ik er minder last van, maar in de weekenden is het lastig. En dan heb je dit weekend ook nog eens een lang weekend.... Ben nu dus een soort draaiboekje aan het maken om mezelf bezig te houden. Hoe zielig kan je zijn....
Maar ik heb dat nodig. Ik moet opschrijven wat ik kan doen. Als ik dat niet doe verzand ik in gestaar en zit ik de hele dag niets te doen. Niet dat dat nu zo verkeerd is, maar ik hou er geen goed gevoel aan over.

Dus voor donderdag heb ik opgeschreven:
- 's morgens hardlopen
- 's middags een eindje fietsen

Er gaat een wielertocht door de stad, dus niet alle wegen zijn toegankelijk dan. Maar is tegelijk ook weer een leuke onderbreking van een anders misschien wat saaie dag.

Vrijdag:
- fysio 's morgens en boodschapjes
- daarna naar de kapper, haartjes knippen
- daarna Thaise massage.

Zaterdag:
- lekkere flinke wandeling maken
- eens een kijkje gaan nemen in het Historisch Museum. Woon hier al meer dan twintig jaar en ben daar nog nooit geweest

Zondag:
- 's morgens hardlopen
- rest van de dag: geen invulling

Zo. Hoe lijkt ons dat? Van die Thaise massage las ik vandaag iets in één van de mails die ik kreeg. Lijkt me wel eens lekker om te doen. Heerlijk ontspannen en is nog in de buurt ook. Kreeg ze alleen niet te pakken net dus hoop dat het doorgaat die vrijdag.

Volgend weekend is natuurlijk weer een lang weekend, maar die is al voor de helft gevuld met misschien een eerste overnachting in een tentje. Dat laat ik alleen even afhangen van het weer. De halfbroer van mijn mannetje gaat trouwen en ik ga daar naar toe. Weliswaar alleen, maar het lijkt mij wel leuk. Is niet zo super ver rijden - anderhalf uur - dus dan heb ik daar wat minder moeite mee.

Mijn agenda voor het najaar loopt 'gelukkig' (nu al) aardig vol. Zoals het er naar uit ziet heb ik alleen een lastige decembermaand. Maar wie weet komt dat met de tijd ook wel.

Dus....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...