Beren

Ik voel mij alweer soort van gespannen. Eerlijk gezegd weet ik niet waarvoor. Of heb ik toch een vaag vermoeden en dat is té ridicuul om genoemd te worden. Ik ben - NU AL - gespannen voor mijn eventueel aanstaande duikvakantie naar Egypte met de duikclub. NU AL???? Want dit is pas eind van het jaar. NU AL??? Ok, benoem de spanning die je voelt dan eens.

- Ik ga dan alleen. Dus moet alles alleen regelen. Nu zou ik daar geen moeite mee moeten hebben, want voor mijn werk moet ik ook altijd alles voor anderen regelen. Dussss....
- Ik zie altijd BEREN op de weg.... Aaaaaahhh! Zoveel beren: grote, zwarte, kleine, alles zit erbij. En ze komen steeds dichterbij.... Oeoeoeoe.
- Zelf sjouwen met je bagage....
- Stel dat je ziek wordt.... Niemand die me verzorgt.....
- Het zal zo anders zijn zonder Jan....

Ach ja. Nog meer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...